Sunday 23 September 2012

Saya suka kamu

Owh tolong...tolong...

Saya sangat sukakan kamu..adakah ini kerana saya benar-benar sukakan kamu atau hormon saya tidak betul?

Tak pernah saya terasa nak miliki kamu dalam bentuk yang lain tapi kali ini memang mencabar keinginan saya..

Mungkin inikah yang dikatakan apabila diberi tanpa kita sangka, kita akan terasa nak dan nak lagi atau dalam erti kata lain mengambil kesempatan..

Ada orang cakap belilah sendiri tapi saya tau, jika saya suarakan begitu, confirm saya kena marah. Ye tak En Suami? atau tak kena marah pun, akan ada ayat yang membuatkan saya berfikir sedalam-dalamnya..

Mungkin itula hikmah disebalik hubungan kami,..apa yang saya nak boleh ditunaikan tapi berpada-pada dan jika saya diberi kebebasan seperti orang lain, mesti berlaku pembaziran kewangan dan lambakan barang seperti mempunyai beg bentuk yang sama tapi keluaran lain, kasut yang memenuhi rak, baju yang melambak semua tu..dan kesudahannya ciput je leh allocate untuk saving. Tapi bab barang dapur, itu saya yang punya decision sebab saya yang banyak guna tapi lum mula lagi la..

Owh suka kamu...gila kamu...





2 comments:

  1. haha okay.. entry kak yan ni akan buat wanita lain terjebak lalu membocorkan poket husband diorg.. *drool* kak yan how much ni? yang wallet tu cambest je ;p

    ReplyDelete
  2. Daya..harga x tanya..sebab hari tu x nampak pun..kalau tak..memang berlubang2 sana sini la poket tu..

    ReplyDelete