Sunday 5 June 2011

Wish list utk kenkawan

Ni entry sesaja tau. Cik Yan buat kat blog sebab kawan2 baik Cik Yan sangat sibuk dan tak sempat check blog Cik Yan..

Kenkawan..apa kata kita melepak di KLCC nanti2 and to be exact melepak di Bisou..ku tergoda, tersuka dengan pavlova di situ.. Cupcakes pun banyak tapi tak menepati selera ku..

Memandangkan ngan korang..sah2 leh makan bertambah2..sorang2 belanja ek..kat situ ada meringue gak..which aku tak taula apa beza pavlova ngan meringue tu since bahan asas dedua tu adalah white egg.

Nape aku tak bagitau direct adalah kerana nanti aku dihimpit perasaan bersalah makan benda2 tu. Hehehe..Ke lepas makan tu kita berlari kat KLCC park nak? Mak buyung ko walking jelah kan xyah berlari kejar kitorang..nanti kitorang kena antar gi spital lak...

Tengok aku baik kan..wish list aku satu ni je tapi buat Mrs Maintain...thank you for the breakfast ek..Lama giler aku tak makan big breakfast Mc Donald tu...

No comments:

Post a Comment