Saturday 4 June 2011

Growing up lagi...

Alhamdulillah..hari ni meningkatnya lagi setahun usia. Harap2 penampilan Cik Yan, perilaku Cik Yan seiring dengan usia ni..biar usia bertambah janji hati muda,,tapi tak moh lah orang cakap la tak sedar diri..umur dah mcm ni perangai mcm tu..isk..

Memandangkan En Suami bekerja..jadi haruslah dia rasa bersalah kot sampai offer nak hadiah apa. Eh..En Suami nak bagi hadiah birthday..HAHAHHAAH..Cik Yan suka..maka dengan ini..Cik Yan nak buat wish list untuk dia..

En Suami..seperti biasa saya suka sebenarnya dapat bunga banyak2 macam biasa tapi nak buat camner kan. Jadinya saya rasa adalah beberapa perkara yang saya nak senaraikan nanti. Pasal handbag? En Suami yang offer kan..saya taulah saya ada citer beg mana saya nak kan tapi masa tu takat citer tapi kalu dah offer, rasa2 nak bagi saya..SAYA SUKA LA MENERIMANYA sebab kakak Cute kat opis pesan kalu suami offer pape, amik je..tak yah pikir panjang kalu kita memang suka benda tu..

Tapi jangan risaula saya tetap nak fikir gak pasal beg tu..list saya ni pun janganla risau..walaupun berjela panjang (agaknye la kot)..tak semestinya melibatkan cost ya..saya ingat lagi azam saya pada tahun ni..Cost saving..takpun big spending with good return in future..

No comments:

Post a Comment