Saturday 13 October 2012

Weekend

Anda ada kereta..

Tapi anda sakit..x pun anda xleh drive atau partner anda xde

Tapi ni weekend la..

Dah seminggu penat keje..

Apa anda nak buat?

Mengeluh kebosanan?

Marah partner anda???

Saya tak..Alhamdulillah tak pernah rasa marah akan ketiadaan dia..

Alhamdulillah tak pernah rasa kebosanan/ tension..sedih pilu sebab xleh kemana-mana

Lagi lak skang ni..

Skang saya dok menikmati weekend saya dengan...

Melayan AlphaBET saya..

Menemani mereka melepak di balcony..

Ngadap dorang makan wetfood

Bergolek dengan dorang...

Happy rasa...

Bermakna sungguh weekend saya

Walaupun tidak kemana-mana

Walaupun tak dapat makan kat luar

Yang penting..

Saya berjaya menggembirakan diri saya..

Tidak membuatkan si Dia rasa bersalah..terbeban dengan kejanya..

Dan dia sentiasa mendoakan keselamatan, kebahagiaan, kesihatan saya tak kira masa.. 

Dan yang membuatkan saya terasa bahagia dan teruja sangat apabila dia mengatakan yang dia harus lebih rajin mengerjakan solat hajat dan solat sunat yang lain supaya dipermudahkan proses bersalin nanti...

 
To En Suami...
We (Cik Yan, Alpha, Beta & Baby Mia) love you so much.

 

 

No comments:

Post a Comment