Sunday 27 May 2012

Ops..ter over lak

Ketika En Suami dalam perjalanan menuju ke Kemaman, Cik Yan baca la semua email yang ada dan update dia apa yang patut. Tertiba terbaca tentang satu email mengenai nama yang dia dan kawan2 ingin pilih dalam menerajui projek sampingan mereka. Kakak tu, wife kepada kawan En Suami suggest a few names termasukla singkatan dari nama penuh En Suami.

Cik Yan pun start nak menyibuk terus pesan kat En Suami make sure ada Centauri kat nama tu tak kirala apa gabungan sekali pun. Cik Yan pun dok kempen Centauri tu nama penting untuk Cik Yan dan mengingatkan dia yang surname kucing-kucing kami adalah Centauri. Tak acila letak Alpha Centauri ke Beta Centauri tapi AlphaBET Centauri macam tak sesuai jadi nama satu company.

En Suami terus mintak Cik Yan reply email kakak tu dan sent to all recipient pasal nama yang Cik Yan nak. Memula Cik Yan taknak sebab gunakan email dia tapi bila dia kata nak nama yang Cik Yan suka atau suggest. Punyala happy terus Cik Yan reply email tu macam dia pesan tapi Cik Yan tertaip lelebih. Selain dari bagi nama yang ada dalam kepala Cik Yan, Cik Yan gi citer lak asal usul nama tu.

En Suami bila dah sampai Kemaman terus check email yang Cik Yan antar bagi pihak dia. Ha..memang Cik Yan ter over menerangkan tentang nama tu. En Suami cakap ayat memula memang nampak macam gaya dia tapi ayat seterusnya atau perenggan seterusnya nampak sangat bukan dari dia. Yelah, Cik Yan citer pasal alam semesta, galaxy itu ini padahal dia tu pelaut, sah-sah patut citer hal berkaitan laut atau berkaitan dengannya.

Jadinya skang Cik Yan menunggu jelah sama ada nama itu diterima bulat-bulat atau digabungkan dengan cadangan dari kawan-kawan dia. Cik Yan nak tengok nanti ada tak perkataan "CENTAURI" tu, kalu takde, siap kawan-kawan dia terutama kakak tu Cik Yan fire macam Ultraman..

To watever nama dia, semoga success and make sure tak usik fund Cik Yan ek...

No comments:

Post a Comment