Thursday 2 February 2017

Membership Young Living

Dalam rajin membeli Shaklee, tak terasa nak jadi ahli. Tupperware pun sekali beli rasanya beratus2 gak tapi sesekali je jadi nak jadi ahli pun takde rasa sangat. Tapi yang ni Young Living, lepas diberi logik bagai terus setuju nak jadi ahli walaupun 5 bulan amik masanya. Tatkala setuju nak jadi ahli, hari yang sama En Suami mengguna dan cari info2 berkaitan essential oil dan cakap "abang tak tau pun bagusnya essential oil (EO) ni, nape tak share?

Maka excited la diri Cik Yan ni. 



Ni EO yang Cik Yan gunakan untuk melegakan sakit2 badan dia ntah tertiba sesambil nak bagi nyenyak tido semua orang. Yang lain nanti Cik Yan share sedikit sebanyak Insya Allah mengikut apa Cik Yan guna untuk diri sendiri, En Suami dan kanak2 riang tu ya.


Lemon ni lak, Cik Yan gunakan untuk scrub rahim kotla ada yang terlekat2 dalam rahim tu. Terlekat2 tu yang kekadang menyusahkan proses kehamilan. Lemon gak membantu dalam proses penyembuhan demam selsema batuk semua (dengan izin Allah juga). Tapi nanti Cik Yan share sesikit ya. Ilmu ni dapat dari mak minyak Cik Yan, cikgu di Jeli sana, Puan Noorzariah. Moga dikurniakan keberkatan dalam kehidupan dia sebab sudi share ilmu yang bagus.


Nak order, tinggal kat komen ok.


No comments:

Post a Comment