Saturday 28 April 2012

Iklan rumah

Sesaja tengok property advertisement..mana tau ada yang mampu milik tapi best gak tengok2 mana tau leh jadi design rumah sendiri ke..

Ni target kitorang kalau dipanjangkan rezeki. Sunway Montana..tapi sampai skang pun lum booking pun..masi ada masa yang panjang kot untuk mencari rumah lain yang berdekatan dan kami suka..


Ni pulak Sunway Ridgeway Tmn Melawati..suka tengok cara rumah ini tersergam indah..orang kata dari gambar, jatuh ke hati kan..hehheh

Cik Yan suka konsep living hall dia di Nadayu..menepati kehendak Cik Yan ketika mempunyai tetamu di rumah..Kan Cik Yan nak ruang tamu untuk tetamu dan ruang rehat untuk Cik Yan melihat siaran kegemaran Cik Yan..Kat luar tu orang leh merokok dan kalau termasuk gak ashtray dalam rumah, tak taulah Cik Yan..jadi Harimau mengaum la kot..Tetamu juga ada adab ketika bertamu kan...


Memang kami suami isteri sungguh-sungguh inginkan rumah bertanah ni..En Suami cari duit, Cik Yan pulak laburkan duit kat memana yang le jadikan keuntungan..Kami tak mahu menjadi orang terkejar-kejar semuanya sehingga tidak dapat menikmati kehidupan. Kami mahu kan simpanan duit untuk rumah, duit yang ada untuk berbelanja beg ke kasut ke atau apa yang di idam kan dan juga simpanan untuk hari tua..Jangan terlampau kejarkan simpanan hari tua dengan mengikat kehidupan sekarang sebab mana tau kita pendek umur kan..



No comments:

Post a Comment